Palce w Pralce / Rebel
- 4-12 liczba graczy
- 5-30 minut czas gry
- 8+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- Gabriel Ecoutin autor
- Stéphane Escapa, Olivier Fagnère ilustrator
- zręcznościowa, humorystyczna, muzyczba, imprezowa, w czasie rzeczywistym kategoria
- Acting, Memory, Pattern Recognition mechanika
Opis
Szalona gra imprezowa, która porwie towarzystwo i zapewni mnóstwo doskonałej zabawy. Wyjmij ręce z kieszeni, poczuj rytm... i spróbuj ani razu się nie pomylić!
Podczas rozgrywek w Palce w pralce uczestnicy klaszczą w rytm przeboju "We Will Rock You". Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej, wywołując pozostałych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak się w to gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich uczestnicy pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa.
Dwa klaśnięcia o uda.
Twój gest.
Dwa klaśnięcia o uda.
Gest innego gracza.
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby.
... a w tym czasie pozostali wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi)
Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu!
Podczas rozgrywek w Palce w pralce uczestnicy klaszczą w rytm przeboju "We Will Rock You". Jednocześnie pokazują gesty, które mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej, wywołując pozostałych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej, wybranej osoby.
Jak się w to gra?
Każdy z graczy ma przed sobą jedną lub więcej kart z rysunkami gestów. W rytmie wybijanym przez wszystkich uczestnicy pokazują gesty kolejnych osób. Ale uwaga! Każda pomyłka oznacza otrzymanie karty Kula, a ten z graczy, który zbierze ich najwięcej, przegrywa.
Dwa klaśnięcia o uda.
Twój gest.
Dwa klaśnięcia o uda.
Gest innego gracza.
Wskazany gracz odpowiada w ten sam sposób, przekazując do kolejnej osoby.
... a w tym czasie pozostali wystukują rytm (dwa klaśnięcia o uda, jedno klaśnięcie dłońmi)
Wyczucie rytmu, obserwacja współgraczy, zapamiętanie gestów biorących udział w grze – to klucz do Twojego sukcesu!
Zawartosc
- 2 karty "Zasady gry"
- 40 kart "Gest"
- 10 kart "Kula"
- 1 karta "Przygotowanie do gry"