Adrenalina / Rebel
- 3-5 liczba graczy
- 60 minut czas gry
- 12+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- Filip Neduk autor
- Jakub Politzer ilustrator
- walka, mini, science-fiction, gry wideo kategoria
- Action Points, Area Majority / Influence, Card Drafting, Grid Movement, Hand Management, Kill Steal mechanika
Opis
Adrenalina to planszowy odpowiednik komputerowych strzelanin, w którym trup ściele się gęsto, a martwi zawodnicy błyskawicznie wracają do gry, by mścić się na swoich oprawcach!
W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:
Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!"
:D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową.
Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry.
Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu.
Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.
i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.
Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:
ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.
Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).
Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.
Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!
Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!
Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu!
Wideorecenzja na kanale Regały Marcińskie
W Adrenalinie każdy gracz wciela się w jedną z pięciu postaci:
Wioletka - z zawodu instruktorka strzelania o zawsze nienagannych paznokciach. Jej ulubioną przekąską są frytki i salsa, a bronią - jak sama mówi "Wszystko, co robi wielkie BUUM!"
:D-STRUCT-0R - miłosnik napoju SW-30, tenisa, gry w kręgle i origami z blachy. Nigdy nie odmawia partyjki w "Robo Rally". Wolny czas spędza na zabawie ze swym domowym pupilem - wiertarką bezprzewodową.
Jaszczur - zawodnik pochodzący z Pruszkowa o gburowatym usposobieniu. Kręcą go świerszcze, płaskie kamienie i jasne oświetlenie. Zdecydowanie nie jest fanem balsamów do suchej skóry.
Banshee - jej pochodzenie jest wielką niewiadomą. Jak głoszą plotki, ma 900 sióstr w tym samym wieku, uwielbia karaoke i spacery brzegiem oceanu.
Dożer - w przeszłości parał się tajnymi operacjami militarnymi. Specjalista od krzywdzenia innych. Jego zainteresowania kręcą się wokół wandalizmu, żucia gumy i kopania tyłków.
i ma za zadanie zebrać jak najwięcej punktów. Punkty otrzymujemy za pierwsze trafienie nieuszkodzonego przeciwnika, za zadanie największej ilości obrażeń oraz za najwięcej strzałów kończących żywota.
Podczas swojej tury każdy z graczy ma dodyspozycji dwie akcje. Można dowolnie je łączyć, można też wykonać dwa razy tę samą:
ruch - przesuwamy postać o maksymalnie trzy pola w jednym z czterech kierunków,
podniesienie przedmiotu - (wykonywane w połączeniu z ruchem) umożliwia powiększenie arsenału (możemy nosić przy sobie 3 różne giwery), uzupełnienie amunicji, albo dobranie karty umiejętności,
atak - wręcz, bądź na dystans - deklarujemy, którą z posiadanych broni będziemy atakować, wyznaczamy cel (można strzelać zza rogu, nie wystawiając się pod lufę oponenta) i kładziemy żetony obrażeń w naszym kolorze na torze uszkodzeń atakowanego - żadnych rzutów kostką! Wraz z otrzymywaniem obrażeń wzrasta współczynnik adrenaliny - ranny gracz staje się szybszy i może wykonywać więcej akcji niż zdrowa jednostka.
Jeśli naszym atakiem wykończyliśmy przeciwnika - żetony obrażeń zapełniły całkowicie jego tor uszkodzeń - kładziemy na nim czaszkę - zabicie go po raz kolejny przyniesie mniej punktów (po śmierci gracze wracają do gry całkowicie wyleczeni - zupełnie jak w komputerowych strzelankach).
Na końcu tury możemy przeładować magazynki posiadaną amunicją. Następnie kolejny gracz zaczyna łowy.
Gra kończy się w momencie osiągnięcia odgórnie ustalonego limitu "fragów" - po ukatrupieniu się wzajemnie konkretną ilość razy. Podliczamy punkty zebrane za krzywdzenie wrogów i wyłaniamy zwycięzcę!
Adrenalina to soczysta, dynamiczna gra taktyczna gdzie trwa nieustanna walka na śmierć i życie, a interakcja między graczami z tury na turę staje się coraz bardziej zaciekła. Mnogość i zróżnicowanie uzbrojenia oraz dwustronna plansza zapewniają wiele godzin ekscytującej zabawy!
Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy darmową kartę promocyjną - Piła Łańcuchowa - aż do wyczerpania zapasu!
Wideorecenzja na kanale Regały Marcińskie
Zawartosc
- 1 dwuczęściowa plansza (dwustronna)
- 1 plansza z wariantami rozgrywki
- 5 plansz graczy
- 5 kafelków akcji
- 1 znacznik gracza rozpoczynającego
- 86 żetonów punktacji
- 36 kafelków amunicji
- 5 plastikowych figurek zawodników
- 100 plastikowych żetonów obrażeń
- 45 plastikowych sześcianów amunicji
- 8 plastikowych czaszek
- 21 kart uzbrojenia i 1 karta bota (61x103 mm)
- 24 karty ulepszeń (43x67 mm)
- 1 instrukcja
- 1 przewodnik po uzbrojeniu
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 179.95 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt