Daj namiar / Rebel
- 2-6 liczba graczy
- 10 minut czas gry
- 7+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- Grégory Grard autor
- dedukcja, imprezowa, gry słowne kategoria
- Cooperative Game mechanika
Opis
Daj namiar to kooperacyjna gra skojarzeniowa, w której będziemy szukali połączeń między wylosowanymi parami wyrazów. Rozgrywka opiera się o siatkę przecinających się ze sobą słów. Każdy uczestnik po kolei dobiera kartę współrzędnych, a następnie stara się podać pozostałym hasło, które połączy wskazane przez nią słowa. Celem gry jest odgadnięcie jak największej liczby par wyrazów w określonym przez klepsydrę czasie.
Na czym to polega?
Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.
Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.
Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.
Na czym to polega?
Na samym początku wykładamy na stół płytki współrzędnych, a pod nie wsuwamy wylosowane słowa, tak, by utworzyły siatkę - to będzie nasz obszar gry.
Przechylamy klepsydrę, by zaczęła odmierzać czas!
Każdy gracz bierze po 1 karcie współrzędnych ze stosu, nie pokazując jej pozostałym. Na kartach znajdują się współrzędne, wskazujące miejsce, w których łączą się hasła.
Zadaniem każdego uczestnika jest podanie podpowiedzi składającej się z 1 słowa, które powiąże hasła wskazane przez kartę współrzędnych. Gdy któryś wymyśli hasło - podaje je pozostałym.
Reszta drużyny wymienia się pomysłami i wspólnie decyduje, o które hasła może chodzić. Po odgadnięciu gracz, który podawał podpowiedź, dobiera nową kartę współrzędnych.
W ten sposób rozgrywka toczy się do czasu, gdy wyczerpie się stos kart współrzędnych lub skończy się czas.
Dlaczego pokochasz tę grę?
Dzięki dużej liczbie zmiennych elementów każda rozgrywka w Daj namiar jest zupełnie inna i wymaga zmiany toku myślenia.
Odmierzany przez klepsydrę upływ czasu dodatkowo podnosi poprzeczkę i sprawia, że gra jest jeszcze bardziej emocjonująca!
W zależności od stopnia zaawansowania graczy możemy modyfikować poziom trudności rozkładając na stole kwadrat 3x3, 4x4 lub 5x5, a także zmieniając czas gry z 10 minut na 5.
Gra zapakowana jest w poręczne pudełko, do rozgrywki potrzebujemy wyłącznie kawałka płaskiej powierzchni, a zasady tłumaczy się w minutę, co czyni z niej niezwykle uniwersalną propozycję dla młodszych i starszych, do zabawy w domu, w trasie i w plenerze.
Zawartosc
- 10 płytek współrzędnych
- 25 kart współrzędnych
- 50 kart haseł
- klepsydra
- instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 54.95 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt