Piraci 7 Mórz / Rebel
- 2-4 liczba graczy
- 60 minut czas gry
- 9+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- Oleksandr Nevskiy, Oleg Sidorenko autor
- Leonid «deburger» Androschuk, Kryvonos Dmitriy, Denis Martynets, Pavel Romanov ilustrator
- piraci kategoria
- Card Drafting, Dice Rolling, Hand Management, Set Collection, Simultaneous Action Selection, Variable Phase Order mechanika
Opis
Plądrowanie, stare mapy, przerażające przerośnięte krakeny (one także lubią rum!), nowe porty i wyspiarze oferujący odprawienie mrocznych rytuałów, ale przedewszystkim przeładowane złotem i towarami statki nieprzyzwoicie bogatych kupców. To wszystko czeka na wyciągnięcie ręki - na Ciebie i Twoich kamratów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
Bardzo ciekawie w tej grze przeprowadzane są walki na morzu. Każdy statek gracza jest bowiem reprezentowany przez sześciościenną kostkę i napadając na karawanę kości wrzucane są do metalowego wieczka od pudełka z mapą akwenu morskiego, a następnie rozpatrywane są walki na bazie odległości pomiędzy statkami.
Zdjęcie pochodzi z serwisu boardgamegeek.com, autorem jest Oliver Schwarz
System ten jest szybki i intuicyjny, nie ma przestojów i żmudnego liczenia efektów, a jednocześnie na tyle ciekawy, że przy rozpatrywaniu walk gracze zwykle stają nad stołem i analizują wyniki potyczek.
System powiązań pomiędzy wykonywanymi akcjami i ich umiejętnym wybieraniu, tak, aby zoptymalizować czerpane z nich zyski jest sercem gry i to na nim oparto całą czerpaną frajdę z zabawy. Atrakcyjna oprawa graficzna i pierwszorzędna jakość elementów stawiają ją w czołówce gier planszowych pod względem wykonania.
Jesteście gotowi na pachnącą prochem i solą morską przygodę? Kapitański sekstans w dłoń i stopę wody pod kilem!
Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy kartę promocyjną "Czarny piątek"! Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
7 mórz jest tak rozległym obszarem, że miejsca na łupieżcze wyprawy starczy dla każdego, ale nie przeszkadza wam to jednak lekko się podszczypywać - czasem statki kolegi po fachu wpadną w wir, którego nie było na mapach, czasem niespodziewany szkwał przewróci kilka z nich lub z niewiadomych przyczyn w ładowni skwaśnieje rum.
Ot drobne niewygody w wyścigu o miano najlepszego pirata, mogą jednak zadecydować o zwycięstwie. Pamiętajcie o tym i wypijcie moje zdrowie - mam nadzieję, że moje opowieści przyniosą wam korzyść!
- Rudobrody Flick, emerytowany kapitan statku "Huragan łez"
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
Z początkiem każdego dnia przygody będziecie decydować ze wsparcia jakiej postaci zamierzacie skorzystać.
Cieśla okrętowy - pozwala na zakup dodatkowych statków do floty,
Gubernator - umożliwia zostanie korsarzem jednego z 4 państw i funduje nam nową flotę,
Kapitan - umożliwia przeprowadzenie ataku na karawany kupieckie,
Wyspiarka - wskazuje nam drogę do nowego portu,
Szaman - przeprowadza magiczne rytuały rzucajac klątwy na innych graczy,
Kupiec - skupuje od nas zrabowane towary,
Kartograf - pozwala na dobranie nowych kart ze stosu.
Wybierając postać musimy się liczyć z tym, że przez pewien czas (nim zawiniemy na ląd) będzie ona niedostępna, co więcej musimy to zrobić na tyle sprytnie, aby żaden z innych graczy akurat danego dnia nie potrzebował jej wsparcia. Jej pomoc bowiem będzie efektywniejsza jeśli danego dnia przyjdzie do niej tylko jeden pirat.
Bardzo ciekawie w tej grze przeprowadzane są walki na morzu. Każdy statek gracza jest bowiem reprezentowany przez sześciościenną kostkę i napadając na karawanę kości wrzucane są do metalowego wieczka od pudełka z mapą akwenu morskiego, a następnie rozpatrywane są walki na bazie odległości pomiędzy statkami.
Zdjęcie pochodzi z serwisu boardgamegeek.com, autorem jest Oliver Schwarz
System ten jest szybki i intuicyjny, nie ma przestojów i żmudnego liczenia efektów, a jednocześnie na tyle ciekawy, że przy rozpatrywaniu walk gracze zwykle stają nad stołem i analizują wyniki potyczek.
System powiązań pomiędzy wykonywanymi akcjami i ich umiejętnym wybieraniu, tak, aby zoptymalizować czerpane z nich zyski jest sercem gry i to na nim oparto całą czerpaną frajdę z zabawy. Atrakcyjna oprawa graficzna i pierwszorzędna jakość elementów stawiają ją w czołówce gier planszowych pod względem wykonania.
Jesteście gotowi na pachnącą prochem i solą morską przygodę? Kapitański sekstans w dłoń i stopę wody pod kilem!
Uwaga! Do każdego egzemplarza gry dodajemy kartę promocyjną "Czarny piątek"! Promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Zawartosc
- plansza
- plansza pomocnicza
- 28 kart postaci
- 31 kart przygód
- 60 kart łupów
- 6 żetonów czaszek
- 12 żetonów rytuałów
- 4 żetony korsarzy
- 4 żetony 40/80 skrzyń
- 30 znaczników yin-yang
- tekturowa linijka
- plansza przygód
- 4 znaczniki punktacji
- znacznik pierwszego gracza
- znacznik ostatniej rundy
- 44 kostki
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 99.95 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt