Pirackie poRachunki / FoxGames
- 2-7 liczba graczy
- 40 minut czas gry
- 8+ wiek graczy
- FoxGames wydawnictwo
- 2013 rok wydania
- Lena Kappler autor
- Wesly Gibs ilustrator
- zwierzęta, karciana, piraci kategoria
- Trick-taking mechanika
Opis
Arrrr.. Jako świeżo upieczony kapitan pirackiego okrętu potrzebujesz nowej załogi… a może wręcz przeciwnie?
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach.
Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią.
Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę – wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom…
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Elementy gry:
Co kolejkę (gry, nie rumu) musisz zwerbować określoną liczbę pirackich szajek. Liczbę tę sam wcześniej określasz analizując karty, które aktualnie posiadasz na ręce. Zatem do dzieła kapitanie!
Nie zapomnij też o dwóch istotnych szczegółach.
Po pierwsze czasem lepiej jest, jeśli pozwolisz innym kapitanom zwerbować jakąś bandę do niczego nie nadających się patałachów. Niech oni się nimi martwią.
Po drugie, za każdym razem, gdy źle przewidzisz liczbę swoich szajek, dostaniesz Czarną Plamę – wyraz braku zaufania pirackiej braci. A to źle wróży Twoim interesom…
Tak więc kapitanie, lepiej nie pomyl się w swych pirackich porachunkach!
Elementy gry:
Zawartosc
80 kart piratów w 4 kolorach*
Arkusze punktacji
Instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt