Mr. Jack / Rebel
- 2 liczba graczy
- 30 minut czas gry
- 9+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- Bruno Cathala, Ludovic Maublanc autor
- Pierô ilustrator
- dedukcja, mordestwo tajemnica kategoria
- Drafting, Grid Movement, Variable Player Powers mechanika
Opis
Wąskie uliczki dzielnicy Whitechapel skrywają swoje mroczne tajemnice. Jack (zwany też Kubą Rozpruwaczem) przemyka niezauważony pod osłoną nocy… Do Londynu przybyli najlepsi detektywi, aby złapać złoczyńcę, zanim ciemność skryje jego niecne uczynki na zawsze. Śledczy są coraz bliżej... Lecz Jack jest bardzo przebiegły. W rzeczywistości podszywa się pod jednego z tropiących... Czy pozostałym uda się go zdemaskować?
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której zmierzą się: najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów Kuba Rozpruwacz; oraz najwspanialsi przedstawiciele Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele.
Na czym gra polega?
W trakcie rozgrywki, jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia.
Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy!
Gracze będą przemieszczać nawzajem wszystkie pionki na planszy, aby spróbować wymanewrować drugiego gracza. W tym celu postaci będą raz po raz wchodzić bądź opuszczać oświetlone miejsca dając informacje naszym detektywom o podejrzanym.
Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
Mr. Jack to dwuosobowa gra dedukcyjna podczas której zmierzą się: najbardziej tajemniczy zbrodniarz wszechczasów Kuba Rozpruwacz; oraz najwspanialsi przedstawiciele Scotland Yardu z kultowym Sherlockiem Holmes'em na czele.
Na czym gra polega?
W trakcie rozgrywki, jeden z graczy przyjmie rolę Kuby Rozpruwacza, który po dokonaniu zbrodni próbuje opuścić szczelnie zamknięty East End. Osoba wcielająca się w postać złoczyńcy staje się ukrytym zbrodniarzem - jednym z ośmiu pionków na planszy - którego celem jest pozostanie w ukryciu bądź ucieczka z miejsca zdarzenia.
Drugi gracz - przedstawiciel Scotland Yardu - w trakcie gry ma tylko jedną szansę na udane odgadnięcie sprawcy!
Gracze będą przemieszczać nawzajem wszystkie pionki na planszy, aby spróbować wymanewrować drugiego gracza. W tym celu postaci będą raz po raz wchodzić bądź opuszczać oświetlone miejsca dając informacje naszym detektywom o podejrzanym.
Gra kończy się ujęciem Kuby, jego ucieczką bądź nieudaną próbą wskazania mordercy.
Zawartosc
- 8 pionków postaci
- 8 kart postaci
- 8 kart alibi
- plansza
- 2 żetony kordonów
- 2 żetony włazów
- 6 żetonów latarni
- znacznik tury
- karta świadka
- instrukcja