Neuroshima Hex 3.0: Sand Runners / Portal Games
- 2-4 liczba graczy
- 30 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Portal Games wydawnictwo
- 7.9718 średnia ocena BGG
- Michał Walczak autor
- Jakub Fajtanowski, Maciej Janik ilustrator
- dodatek, walka, science-fiction kategoria
- Hand Management, Hexagon Grid, Player Elimination, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Player Powers mechanika
Opis
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom... Główną zaletą armii jest możliwość wyłączania zBitwy kluczowego pola za pomocą Burzy piaskowej. Kilku Wojowników Sand Runnersów posiada cechy Modułów co pozwala im wspierać się wzajemnie podczas Bitwy. Ponadto, żeton Sztabu jest dwustronny ijedna ze stron pozwala mu wyeliminować pojedynczy groźny, lecz wolniejszy cel, zanim ten zdąży zaatakować.Wadą armii jest stosunkowo niska bazowa Inicjatywa. Dodatkowo, nierozważne odwrócenie Sztabu na stronę zatakiem wtylko jednym kierunku, może skutkować brakiem możliwości zabicia otaczających go jednostek podczas Bitwy.
Zawartosc
- 54 żetony
- instrukcja
- woreczek strunowy