Neuroshima HEX 3.0: Neojungle PL/ENG / Portal Games
- 2-4 liczba graczy
- 30 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Portal Games wydawnictwo
- 7.77472 średnia ocena BGG
- Michał Oracz autor
- Jakub Jabłoński ilustrator
- dodatek, walka, science-fiction kategoria
- Hand Management, Hexagon Grid, Player Elimination, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Player Powers mechanika
Opis
Gdy niedobitki ludzkości podnosiły się z kolan po wyniszczającej wojnie, gdy spoglądały ze strachem na północ, na ziemie zajęte przez armię robotów, na południu zrodziła się groźba równie silna, choć nie tak dynamiczna jak Moloch. Powoli, lecz nieustępliwie zaczęła rozrastać się tam wszechogarniająca zmutowana dżungla, kierowana nieokiełznanym instynktem przetrwania i z każdym rokiem pochłaniająca kolejne kilometry ziem ludzi. Wchłaniała wszystko, z czym się zetknęła, zamieniając zwierzęta i ludzi w zmutowane bestie i symbiotyczne organizmy, pomagające jej przeć naprzód i zwalczać każde zagrożenie. Ten ogromny, zielony i krwiożerczy organizm nazwano Neodżunglą. Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki tworzonej na planszy Macieży jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami. Wadą armii jest jej niewielka mobilność, brak strzelców oraz fakt, że bez Macierzy jej jednostki są stosunkowe słabe i powolne.
Zawartosc
- 35 żetonów Neodżungli
- 6 znaczników ran
- 3 znacznik sieci
- 2 znaczniki jadu
- 2 znaczniki Neodżungli
- zapasowe żetony i znaczniki
- 1 instrukcja
- 1 woreczek strunowy