Neuroshima HEX 3.0: Doomsday Machine / Portal Games
- 2-4 liczba graczy
- 30 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Portal Games wydawnictwo
- 7.74465 średnia ocena BGG
- Michał Oracz autor
- Piotr Foksowicz ilustrator
- dodatek, walka, science-fiction kategoria
- Hand Management, Hexagon Grid, Player Elimination, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Player Powers mechanika
Opis
Doomsday Machine to zautomatyzowana, śmiercionośna pułapka - inteligentny system zabezpieczeń strzegący bazy ukrytej na radioaktywnych pustkowiach. Jego algorytm nakazuje zniszczyć każdego intruza, czy jest to człowiek, mutant, czy też robot Molocha. Cóż może się kryć za tak potężnym systemem obronnym? Zaletą Doomsday Machine są moduły dalekiego zasięgu, duża ilość Medyków, a także Pułapka i Mała Bomba, potrafiące odzyskać potrzebne miejsce w sytuacji dominacji przeciwnika na planszy. Największą siłą armi są jednak specjalne jednostki, potrafiące przekierowywać i powielać strzały (Sieciarz Zagłady, Stanowisko Ogniowe i Roztrajacz). Wadą armii jest niewielka liczba jednostek walczących, ich niezbyt wysoka Inicjatywa, a także trudność w uruchamianiu Bitwy i prawie kompletny brak możliwości poruszania się.
Zawartosc
- 35 żetonów Doomsday machine
- 1 instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt