Azul: Witraże Sintry / Lacerta
- 2-4 liczba graczy
- 30-45 minut czas gry
- 8+ wiek graczy
- Lacerta wydawnictwo
- Michael Kiesling autor
- Chris Quilliams ilustrator
- logiczna, renesans kategoria
- Drafting, End Game Bonuses, Modular Board, Pattern Building, Set Collection, Tile Placement, Turn Order: Claim Action mechanika
Opis
Witrażyści z całego świata - witajcie w Sintrze i jej pałacach!Sprawdźmy, kto stworzy najładniejsze, zapierające dech w piersiach witraże do pałacowych okien. Po ukończeniu prac przy układaniu mozaik w pałacu w Évorze, król Portugalii Manuel I postanowił zlecić najlepszym światowym witrażystom przyozdobienie okien królewskiego pałacu w Sintrze. Jesteś witrażystą i właśnie teraz nadeszła twoja życiowa okazja, aby zademonstrować królowi i krajowi swoje doskonałe umiejętności. Czy uda ci się stworzyć najbardziej okazałe i najpiękniejsze witraże w całej Portugalii? W grze Azul: Witraże Sintry będziecie pozyskiwać kolorowe tafle szkła od dostawców i tworzyć z nich witraże, którymi ozdobicie pałacowe okna. Przez 6 rund będziecie zdobywać punkty za przemyślane rozmieszczanie witraży, mając na uwadze, że drogocenny materiał jest delikatny i może się łatwo stłuc.
Zawartosc
- 9 żetonów warsztatów
- 4 plansze pałaców
- 32 plansze kwater
- 4 pionki witrażystów
- 8 znaczników
- 100 żetonów tafli szkła
- 1 plansza punktacji
- 1 znacznik gracza rozpoczynającego
- 1 „szklana wieża”
- 1 woreczek
- 1 instrukcja