Spirit Island / Lacerta
- 1-4 liczba graczy
- 90-120 minut czas gry
- 14+ wiek graczy
- Lacerta wydawnictwo
- R. Eric Reuss autor
- Jason Behnke, Loic Belliau, Kat G. Birmelin, Cari Corene, Lucas Durham, Rocky Hammer, Sydni Kruger, Nolan N. Nasser, Jorge Ramos ilustrator
- oświecenie, środowisko naturalne, fantasy, walka, mitologia, rozbudowa terytorium kategoria
- Action Retrieval, Area Majority / Influence, Campaign / Battle Card Driven, Cooperative Game, Events, Hand Management, Modular Board, Set Collection, Simultaneous Action Selection, Solo / Solitaire Game, Variable Player Powers mechanika
Opis
Od niepamiętnych czasów na odizolowanej Wyspie mieszkają potężne Duchy. Są one integralną częścią świata natury, jak również czymś ponad nim. Dahanie – rdzenni mieszkańcy Wyspy – żyją z Duchami w zgodzie, szanują je, lecz podchodzą do ich działań z pewną dozą ostrożności. Niestety na Wyspie pojawili się Najeźdźcy z dalekich krajów, którzy zaburzają naturalną równowagę, niszcząc obecność Duchów i wszystko inne na swojej drodze. Jako Duchy musicie połączyć siły i wypędzić Najeźdźców z Wyspy… zanim będzie za późno! Spirit Island jest kooperacyjnym tytułem dla zaawansowanych graczy. Gracze wcielają się w Duchy Wyspy i wspólnie ją ratują przed Najeźdźcami, wykorzystując swoje zdolności i moce specjalne. W grze podstawowej znajduje się osiem Duchów do wyboru. Każdy cechuje się innym poziomem złożoności, dysponuje różnymi mocami i wymaga od graczy różnego stylu gry. Dodatkowo gra pozwala zwiększyć poziom trudności poprzez wykorzystanie jednego z czterech dostępnych scenariuszy lub wprowadzenie do gry przeciwnika. Wyspa potrzebuje Waszej pomocy! Jeśli masz pytanie związane z zasadami gry, odwiedź Centrum Pomocy Gracza: https:spirit-island.wiki.lacerta.pl
Zawartosc
- 1 Plansza Najeźdźców
- 4 Plansze Wyspy
- 8 Plansz Duchów
- 4 Plansze Scenariuszy
- 3 Plansze Przeciwników
- 36 Kart Pomniejszych Mocy
- 22 Karty Większych Mocy
- 32 Karty Unikalnych Mocy
- 2 Karty Zarazy
- 15 Kart Strachu
- 15 Kart Najeźdźców
- 8 Kart Pomocy
- 4 Karty Postępu Mocy
- 2 Separatory Poziomu Terroru
- 3 Znaczniki Przeciwników
- 40 Odkrywców
- 32 Osady
- 20 Miast
- 38 Znaczników Zarazy
- 36 Wiosek Dahan
- 52 Żetony Obecności
- 12 Znaczników Jednorazowych Zdolności
- 20 Znaczników Strachu
- 32 Znaczniki Energii
- 1 instrukcja