Dungeonquest: Smocze Lochy / Galakta
- 1-4 liczba graczy
- 90 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Galakta wydawnictwo
- Jakob Bonds autor
- Felicia Cano, Jesper Ejsing, Louis Frank, Jacob Glaser, John Goodenough, Rafał Hrynkiewicz, Henning Ludvigsen, Andrew Navaro, Be ilustrator
- przygodowa, badania, fantasy, walka kategoria
- Modular Board, Player Elimination, Rock-Paper-Scissors, Tile Placement, Variable Player Powers mechanika
Opis
O ŚWICIE OTWIERAJĄ SIĘ LEGENDARNE DRZWI… i zapraszają cię, byś zagarnął bajeczne bogactwo. Ale strzeż się! W lochach czają się straszliwe istoty i zabójcze pułapki, gotowe zgładzić nieuważnych. A jeśli nie uda ci się powrócić na powierzchnię przed zapadnięciem zmroku, drzwi na powrót się zatrzasną i nie będzie już ucieczki przed gniewem Smoczego Władcy Kalladry! DungeonQuest: Smocze Lochy to gra planszowa o wyprawie do lochów dla jednego do czterech odważnych graczy. Każdy gracz będzie kontrolował bohatera uzbrojonego w unikalny zestaw zdolności, magicznych runów i cały zapas szaleńczej odwagi, które pomogą mu stawić czoła terrorowi Lochów Smoczego Ognia. Ci z bohaterów, którym dopisze szczęście i dotrą do Skarbca, będą mogli spróbować zrabować jego bogactwo. CZY STAWISZ CZOŁA WYZWANIU RZUCONEMU PRZEZ SMOKA?
Zawartosc
- 117 komnat Lochu
- 50 kart Lochu
- 54 karty Walki
- 44 karty Mocy
- 40 kart Katakumb
- 32 karty Skarbów
- 30 kart Przeszukiwania
- 15 kart Pułapek
- 15 kart Drzwi
- 15 kart Zwłok
- 15 kart Krypt
- 12 kart Runów
- 8 kart Smoka
- 6 figurek bohaterów
- 6 kart Bohaterów
- 1 plansza
- 6 znaczników wejść do katakumb
- 41 żetonów ran
- 24 żetony determinacji
- 20 żetonów potworów
- 6 znaczników podróży
- 4 sześciościenne kości
- 1 znacznik słońca
- 1 znacznik pierwszego gracza
- 1 instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt