Władcy Nocy / Galakta
- 1-5 liczba graczy
- 60-120 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Galakta wydawnictwo
- Nikolay Aslamov autor
- Alan D'Amico ilustrator
- horror kategoria
- Action Points, Cooperative Game, Modular Board, Variable Player Powers mechanika
Opis
Do pobrania Los waszej rodziny rozstrzygnie się w nadchodzących dniach. Czy uczynicie to miasto swą domeną, czy może stracicie je na rzecz żałosnych śmiertelników? Zbudzony z bezsennego torporu miarowym stukotem pociągu, zdajesz sobie sprawę, że w końcu dotarłeś do nowego miejsca, które okaże się albo bezpieczną przystanią, albo ostatecznym grobowcem Twojej rodziny. Wasz obecny stan jest, delikatnie mówiąc, potworny – zmuszeni do krycia się w przedziale bagażowym, zamknięci w pudłach pełnych ziemi. Upokorzenie niezbędne, by chronić Rodzinę, nim wreszcie wybudzą się ze swego snu. Wszyscy spędziliście stanowczo zbyt wiele czasu śpiąc – lata, być może dekady. Wreszcie nadszedł czas, by wziąć sprawy w swoje ręce. Władcy Nocy to gra kooperacyjna, w której wszyscy gracze walczą po tej samej stronie i razem zwyciężą lub poniosą porażkę. Wcielicie się w rolę członków wampirzego klanu, powoli odbudowującego swą minioną potęgę. Z pomocą swych sługusów będziecie walczyć przeciw agentom Inkwizycji, siać strach w ludzkich sercach urządzając polowania i tworzyć pieczęcie grozy w różnych dzielnicach miasta. A wszystko to w przygotowaniu do rytuału Krwawego Księżyca, który umocni wasze panowanie nad miastem i przypieczętuje jego los. Strzeżcie się jednak: im dłużej będziecie się przygotowywać do rytuału, tym trudniej będzie go przeprowadzić. Wrogowie depczą wam po piętach, a gdy już was znajdą, nawet wampiryczna magia ich nie powstrzyma.
Zawartosc
- instrukcję
- 9 kafelków dzielnic
- 2 tory zasłony
- 6 kart wampirów
- 54 karty wydarzeń(po 18 każdego poziomu: I, II i III)
- 14 kart reliktów
- 10 sześciościennych kości
- 6 żetonów wampirów, 6 znaczników liczby ofiar, 6 żetonów pieczęci grozy
- 28 żetonów krwi
- 1 żeton prowodyra
- 12 żetonów agentów
- 10 żetonów sługusów