X-Wing – Dziesiąta fala dodatków / Galakta
  • 2 liczba graczy
  • 20 minut czas gry
  • 14+ wiek graczy
  • Galakta wydawnictwo

Opis

  SWX59 „Myśliwiec TIE Sabine” Popularne myśliwce TIE stanowiły jeden z najbardziej rozpoznawalnych symboli imperialnego ucisku. Kiedy jeden z tych zwrotnych pojazdów trafia w ręce rebelianckiej sabotażystki i artystki Sabine Wren, dziewczyna dokładnie wie, jak go zmodyfikować, by dobrze wykorzystać go przeciwko Imperium. SWX60 „Prom typu Upsilon” Promami typu Upsilon latali najbardziej elitarni spośród agentów Najwyższego Porządku, między innymi przerażający Kylo Ren. Z pokładów tych słusznie budzących grozę jednostek dowodzenia, dowódcy Najwyższego Porządku mogli kontrolować pole walki, koordynować działania swoich podwładnych i tłumić każdy przejaw buntu ogniem potężnych dział laserowych.   SWX61 „Quadjumper” Quadriodrzutowe kosmiczne holowniki były uniwersalnymi jednostkami, popularnymi wśród handlarzy i przemytników na terenie Zewnętrznych Rubieży, cenionymi za precyzję systemu promienia ściągającego i wyjątkową zwrotność. SWX62 „U-wing” Wykorzystywany do dostarczania żołnierzy pod osłoną nocy na pole walki U-wing idealnie sprawdzał się w szeregach Sojuszu Rebeliantów jako solidny statek transportowy. SWX63 „TIE Striker” Smukłe i zwrotne TIE Strikery były pierwotnie wykorzystywane przez siły imperialne stacjonujące na terenie instalacji planetarnych.

Galeria

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:

Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt

Zobacz oceny i opinie o X-Wing – Dziesiąta fala dodatków


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy