Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu / Galakta
  • 1-5 liczba graczy
  • 120-180 minut czas gry
  • 14+ wiek graczy
  • Galakta wydawnictwo
  • 8.45466 średnia ocena BGG
  • Kara Centell-Dunk, Grace Holdinghaus autor
  • przygodowa, dodatek, badania, fantasy, walka, horror, mini, mordestwo tajemnica, puzzle kategoria
  • Area Movement, Cooperative Game, Dice Rolling, Hand Management, Modular Board, Role Playing, Team-Based Game, Variable Player Powers mechanika

Opis

Świątynia Świtu Wedrzyjcie się do Wewnętrznego Sanktuarium W pełnych przepychu pomieszczeniach Loży Srebrnego Świtu najbardziej wpływowi mieszkańcy Arkham gromadzą się, aby tworzyć biznesowe sojusze, planować pochody i wywierać nacisk na polityków. Potajemnie spotykają się także po to, aby odbywać zakazane rytuały, których konsekwencje trudno przewidzieć. Nieszczęśnicy, którzy odkryli prawdę, często znikają bez śladu. Rozszerzenie Świątynia Świtu wprowadza do gry dwa scenariusze oparte na machinacjach Loży Srebrnego Świtu. W jednym z nich badacze muszą odkryć złowieszczą intrygę, kryjącą się za doroczną paradą organizowaną przez ten wybitny zakon. W drugim zadaniem badaczy jest znalezienie drogi ucieczki przed Lożą i zapewnienie bezpieczeństwa jej więźniom. Rozszerzenie to zawiera również nowych badaczy, zaklęcia i przedmioty, które pomogą badaczom w ich śledztwach, a także nowe, bezcielesne zagrożenie – upiory Do rozgrywki wymagana jest Posiadłość Szaleństwa: Druga edycja.

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:

Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt

Zobacz oceny i opinie o Posiadłość Szaleństwa: Świątynia Świtu


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy