Runebound: Kult Runów / Galakta
  • 1-6 liczba graczy
  • 60-120 minut czas gry
  • 12+ wiek graczy
  • Galakta wydawnictwo
  • 7.05018 średnia ocena BGG
  • Darrell Hardy, Robert Vaughn autor
  • Scott Nicely ilustrator
  • przygodowa, dodatek, fantasy kategoria

Opis

KULT RUNÓW zawiera 3 dodatkowe zestawy kart do gry planszowej RUNEBOUND. 1. Dodatek KULT RUNÓW to nowa przygoda, w której bohaterowie Terrinoth będą musieli się zmierzyć ze swym najprzebieglejszym przeciwnikiem. W odmętach ziemi, pod kopalniami Forge, kult zelotów odkopał starożytne runy. Z ich pomocą kultyści zamierzaj zawładnąć krainą, zniszczyć Kościół Kellosa i ogłosić się nową wiarą ludów Terrinoth. Niedługo rozpocznie się krucjata, mająca na celu zmieść fundamenty cywilizacji. Tylko nieugięci bohaterowie mogą powstrzymać falę zła i korupcji, jaką jest KULT RUNÓW. 2. Kellos i jego słudzy czuwają nad cywilizacją, ale sam Kościół ma niewiele władzy nad rozległymi rubieżami i nieokiełznaną dziczą. Przeżycie w takich niegościnnych warunkach wymaga zgoła innej religii, innego rodzaju oręża. Bez względu na to czy twój bohater potrzebuje sprzymierzeńca, który przeprowadzi go ukrytymi przełęczami, czy też pragnie broni, która jest równie barbarzyńska i niebezpieczna, co on sam, wszystko to znajdzie w przepełnionym pierwotną siłą dodatku WĘDROWCY PUSTKOWI. 3. Margath nie polega tylko na własnej rasie – jego agenci chaosu i zniszczenia przybierają przeróżne postacie. Przeciwnicy znajdujący się w dodatku CIENIE MARGATHA stanowią nie lada wyzwanie! Uwaga! To nie jest samodzielna gra. Do rozgrywki wymagany jest Runebound.

Zawartosc

  •  5 żetonów 
  • 60 kart Przygód 
  •  30 kart Handlu 

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Sugerowana cena rynkowa: 49.90 zł

Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt

Zobacz oceny i opinie o Runebound: Kult Runów


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy