Neuroshima HEX 3.0: Smart PL/ENG / Portal Games
  • 2-4 liczba graczy
  • 30 minut czas gry
  • 13+ wiek graczy
  • Portal Games wydawnictwo
  • 2014 rok wydania
  • 8.01534 średnia ocena BGG
  • Michał Oracz autor
  • Sławomir Maniak ilustrator
  • dodatek, walka, science-fiction kategoria
  • Hand Management, Hexagon Grid, Player Elimination, Team-Based Game, Tile Placement, Variable Player Powers mechanika

Opis

Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem. Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności Transporterów. Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu. Rada taktyczna: Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami Sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.

Zawartosc

  • 35 żetonów armii,
  • znaczniki ran, frakcji, sieci
  • 1 woreczek strunowy
  • 1 instrukcja

Galeria

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:

smyk.com
31.99 zł

Zobacz oceny i opinie o Neuroshima HEX 3.0: Smart PL/ENG


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy