Rachmistrz / Granna
- 2-6 liczba graczy
- 30 minut czas gry
- 10+ wiek graczy
- Granna wydawnictwo
- 7 średnia ocena BGG
- Michał Stajszczak autor
- logiczna, kościana, edukacyjna, matematyczna kategoria
- Area Majority / Influence, Dice Rolling mechanika
Opis
Liczby rządzą światem Nauka matematyki jeszcze nigdy nie była tak przyjemna! Podczas tury gracze rzucają trzema kostkami, a następnie starają się jak najszybciej wykonać działania matematyczne: dodawanie, odejmowanie, mnożenie lub dzielenie. Uzyskany wynik to numer pola na planszy, na którym postawią swój znacznik. Wygra osoba, która na koniec rozgrywki będzie miała najwięcej połączonych ze sobą pól. Nauka przez zabawę to nie tylko pusty slogan! Rachmistrz to połączenie gry planszowej z oryginalnym narzędziem do nauki matematyki. Jednak przyswajanie wiedzy odbywa się tu w bardzo przyjemny sposób. Wykonywanie działań matematycznych nie jest tu przykrym obowiązkiem, a częścią świetniej zabawy opartej na nowoczesnej i atrakcyjnej mechanice gry. Niepowtarzalność rozgrywek Każda partia Rachmistrza stanowić będzie unikalne doświadczenie. Poprzez budowę planszy i ogromną ilość kombinacji na kostkach, do gry nigdy nie wkradnie się nuda. Dwa poziomy trudności Plansza z pełnymi liczbami nie stanowi już dla Was problemu? Spróbujcie zatem wyzwania, jakie niesie druga strona, na której siatka połączeń zbudowana jest z ułamków. Gwarantujemy, że nawet najtęższe matematyczne umysłu znajdą tu nie lada wyzwanie!
Zawartosc
- Dwustronna plansza do gry
- 3 kostki
- 72 kolorowe żetony
- Klepsydra
- Instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt