Młodzi czarodzieje / Egmont
- 3-5 liczba graczy
- 20-30 minut czas gry
- 6+ wiek graczy
- Egmont wydawnictwo
- Michael Palm, Lukas Zach autor
- Anne Pätzke ilustrator
- dziecięca, fantasy, pamięciowa kategoria
- Cooperative Game, Dice Rolling, Memory mechanika
Opis
Wyjątkowa przygoda dla młodych adeptów magii!
Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki – tylko musicie je najpierw znaleźć!
Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
Gra kończy się na 2 sposoby:
1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał – wszyscy wygrywają.
2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!
(Cała instrukcja gry do pobrania w zakładce Dodatki)
Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres. Najwyższej jakości drewniane elementy. Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.
Latające miotły, mówiące koty i wszelkie przedmioty potrzebne do magicznych sztuczek są sprzedawane w sekretnym miejscu zwanym nocnym rynkiem. Tylko dorośli czarodzieje mogą do niego wejść. Antek, Alek i Ania, uczniowie 2 klasy szkoły magii jeszcze nimi nie są i od dawna powinni być w łóżkach! W tajemnicy pod osłoną nocy, ci uczniowie wymknęli się ze szkoły. Duszek strażnik zauważył zuchwałych wędrowców i już depcze im po piętach. Pędźcie z powrotem do szkoły zanim duszek was złapie! Drogę oświetlą wam świetliki – tylko musicie je najpierw znaleźć!
Zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
Gra kończy się na 2 sposoby:
1. Gdy wszyscy adepci znajdą się w szkole. Duszek was nie złapał – wszyscy wygrywają.
2. Gdy duszek znajdzie się na polu, na którym stoi przynajmniej 1 pionek gracza, adept zostaje złapany. Wszyscy przegrywacie. Magiczne różdżki do góry i zagrajcie jeszcze raz!
(Cała instrukcja gry do pobrania w zakładce Dodatki)
Gra rekomendowana przez Kinderspiel des Jahres. Najwyższej jakości drewniane elementy. Gracze ćwiczą pamięć i współpracę w grupie.
Zawartosc
1 plansza
1 szkoła magii ze schodami (5 elementów)
6 pionków graczy
1 duszek
1 znacznik zegara
18 kafelków drzew (2 duchy i 16 świetlików)
3 kości
3 magiczne mikstury
3 zaklęcia kości
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 109.90 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt