nIQczemni szaleni naukowcy / FoxGames
  • 2-6 liczba graczy
  • 30-45 minut czas gry
  • 10+ wiek graczy
  • FoxGames wydawnictwo
  • 2011 rok wydania
  • 6.29186 średnia ocena BGG
  • 2636 ranking BGG
  • Donald X. Vaccarino autor
  • Nick Acosta, Marty Elmer, Glenn Gustafson, Shaun Lindow, Tatiana Maifat ilustrator
  • karciana, humorystyczna, science-fiction kategoria
  • Hand Management, Simultaneous Action Selection mechanika

Opis

Nieśmiertelność. Dla wielu ludzi oznacza to bardzo długie życie. Ale dla Ciebie to coś więcej. Chcesz, aby Twoje dokonania były największymi osiągnięciami w dotychczasowej historii świata zarówno na płaszczyźnie technicznej, jak i artystycznej. Pragniesz pozostawić nieprzemijający ślad w annałach ludzkości. A w tym celu potrzebujesz zasobów. Podbicie świata powinno rozwiązać ten problem.
Ale nie tylko Ty wpadłeś na ten pomysł. Inni szaleni naukowcy również knują, jak podbić świat. To tak bardzo ludzkie: rozwijać naukę i dążyć do potęgi. W laboratorium nie rządzą przecież myszy. Ale dla Ciebie inni uczeni to również banda strachliwych gryzoni, którym pokażesz, gdzie ich miejsce.
nIQczemni to humorystyczna gra strategiczna zaprojektowana przez Donalda X. Vaccarino, (znanego z takich gier jak Dominion czy Kingdom Builder).
Gracze wcielają się w szalonych naukowców zamkniętych w swych tajnych laboratoriach i próbujących podporządkować sobie świat za pomocą niesamowitych wynalazków.
Ich konstruowanie wymaga badań, ciężkiej pracy oraz szpiegostwa. Gracze podejmują decyzje jednocześnie i nieraz zaskakują się nawzajem swoimi działaniami. Ale trafne przewidywanie kolejnych ruchów innych szalonych naukowców może okazać się bardzo opłacalne!
nIQczemni to prosta gra, w której gracze zagrywają karty akcji a następnie rozwiązują je równocześnie. Mają do wyboru dającą im fundusze Pracę, Badania które pozwalają uzyskać nowe koncepcje wynalazków aby móc je w kolejnych turach Konstruować. Ostatnią akcją jest Szpiegostwo, które pozwala na czerpanie zysków z akcji innych graczy.
Cała rozgrywka trwa około 30 minut i z racji rozgrywanych symultanicznie akcji nie zmienia się zbytnio w zależności od ilości graczy – a może w nią zagrać od 2 do 6 osób!
Ogromną zaletą gry jest 36 kart Konwersji.  W każdej grze wykorzystywane są dwie karty, które zmieniają reguły gry. Dzięki temu w każdej grze znajdziesz nową łamigłówkę do rozwiązania albo po prostu zmieni się sposób rozgrywki, forma stosowania Wynalazków lub metoda najbardziej efektywnego wykorzystania swoich szpiegów.
Zapraszamy do zapoznania się z trzyminutowym skrótem reguł gry.

Galeria

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:

Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt

Recenzje

damagier.pl
Oceń
gamesfanatic.pl
Oceń
gamesfanatic.pl
Oceń
polter.pl
Oceń
polter.pl
Oceń

Zobacz oceny i opinie o nIQczemni szaleni naukowcy


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy