Alicja w krainie słów / Egmont
- 3-8 liczba graczy
- 25 minut czas gry
- 8+ wiek graczy
- Egmont wydawnictwo
- Chris Darsaklis, Spyros Koronis autor
- na podstawie powieści, imprezowa, gry słowne kategoria
- Real-Time, Variable Player Powers mechanika
Opis
Czy macie ochotę na herbatkę?. I to w szczególnym towarzystwie Alicji i Szalonego Kapelusznika.
Wszyscy pamiętamy tę historię z kart Lewisa Carrolla, a dzisiaj zapraszamy do rozgrywki słownej, gdzie zasady ustanawia sama Królowa Kier.
Królowa Kier, władczyni Krainy Czarów, zaprosiła cię na herbatkę w pałacowych ogrodach. Królowa lubuje się w ustanawianiu dziwacznych praw. Na przykład dzisiaj zabroniła używania niektórych liter alfabetu! Każdy, kto wypowie słowo zawierające zakazane litery, będzie musiał jak niepyszny wracać do domu. Czy zdołasz wytrwać do końca przyjęcia?
„Alicja w krainie słów” to niezwykle szybka, szalona gra słowna doskonała na imprezy.
Gracze wcielają się w postaci z bajki o Alicji w Krainie Czarów, obdarzone różnymi zdolnościami. Wszyscy zostali zaproszeni na herbatkę u Królowej Kier i muszą stosować się do zwariowanych zasad.
Gracze szybko wypowiadają słowa związane z jakimś szczególnym tematem. Nie mogą przy tym używać zakazanych liter. Jeśli ktoś popełni błąd albo skończy mu się czas, odpada!
Czas odmierzany jest za pomocą specjalnego grającego imbryka.
Wszyscy pamiętamy tę historię z kart Lewisa Carrolla, a dzisiaj zapraszamy do rozgrywki słownej, gdzie zasady ustanawia sama Królowa Kier.
Królowa Kier, władczyni Krainy Czarów, zaprosiła cię na herbatkę w pałacowych ogrodach. Królowa lubuje się w ustanawianiu dziwacznych praw. Na przykład dzisiaj zabroniła używania niektórych liter alfabetu! Każdy, kto wypowie słowo zawierające zakazane litery, będzie musiał jak niepyszny wracać do domu. Czy zdołasz wytrwać do końca przyjęcia?
„Alicja w krainie słów” to niezwykle szybka, szalona gra słowna doskonała na imprezy.
Gracze wcielają się w postaci z bajki o Alicji w Krainie Czarów, obdarzone różnymi zdolnościami. Wszyscy zostali zaproszeni na herbatkę u Królowej Kier i muszą stosować się do zwariowanych zasad.
Gracze szybko wypowiadają słowa związane z jakimś szczególnym tematem. Nie mogą przy tym używać zakazanych liter. Jeśli ktoś popełni błąd albo skończy mu się czas, odpada!
Czas odmierzany jest za pomocą specjalnego grającego imbryka.
Zawartosc
- 1 grający imbryk (do odmierzania czasu)
- 8 kart postaci
- 8 karat punktacji
- 60 kart tematów
- 42 żetony punktów
- 3 żetony czasu
- 1 żeton Pana Gąsienicy
- 25 kart zakazanych liter