Impuls / Czacha Games
- 2-6 liczba graczy
- 30-60 minut czas gry
- 13+ wiek graczy
- Czacha Games wydawnictwo
- Carl Chudyk autor
- Alanna Cervenak, Cara Judd, Zak Eidsvoog ilustrator
- blefowanie, karciana, ekonomiczna, walka, science-fiction, eksploracja kosmosu kategoria
- Action Queue, Area Majority / Influence, Card Play Conflict Resolution, Grid Movement, Hand Management, Modular Board, Player Elimination, Race, Team-Based Game, Variable Phase Order, Variable Player Powers, Variable Set-up mechanika
Opis
Kontroluj jak najwięcej sektorów galaktyki. Wykorzystaj do tego swoją flotę statków kosmicznych – od transportowców aż do krążowników. Cel jest tylko jeden – dołączyć do swojej federacji jak najwięcej obcych cywilizacji.
Impuls to gra autorstwa Carla Chudyk’a, autora Innowacji, który postanowił stworzyć grę 4X (explore, expand, exploit, and exterminate), która nie trwałaby więcej niż godzinę. Planuj, reaguj na zaskakujące zwroty akcji, realizuj swój plan i pokonaj przeciwników w tej fascynującej grze.
Gra zapewnie wiele godzin niepowtarzalnej rozgrywki – w pudełku znajdziemy 108 kart, które tworzyć będą (oczywiście, nie wszystkie) unikatowy kształt galaktyki. Ich rozstawienie jest za każdym razem inne, dlatego też raczej nie spotkamy dwóch identycznych rozgrywek.
Impuls to gra ze sporą ilością kosmicznego klimatu, choć podanego w pewnym uproszczeniu.
Nie mamy poczucia, że jest jakaś oczywista ścieżka do zwycięstwa, ale mieć należy na uwadze sugestię samego autora, który doładowania uważa za jeden z najważniejszych mechanizmów w grze.
Dodatkowym wariantem rozgrywki jest gra zespołowa, w której gracze dzielą się na drużyny i współpracując ze sobą dążą do zwycięstwa.
Ciekawą mechaniką jest możliwość głośnego naradzania się i ustalania swojej taktyki, ale w taki sposób, aby słyszeli ją wszyscy uczestniczący w grze gracze. Z jednej strony, nie daje to elementu zaskoczenia, jednak w czasie gry daje to naprawdę interesujący rezultat.
Opanowanie wszystkich elementów rozgrywki nie zajmuje dużo czasu. W polskiej edycji instrukcja została zaprojektowana od początku i wzbogacona o przykłady oraz dokładne objaśnienia kart. Dzięki temu każda kolejna rozgrywka staje się płynniejsza i pozwala skupić się na wprowadzaniu w życie planów ekspansji i podboju!
Impuls to gra autorstwa Carla Chudyk’a, autora Innowacji, który postanowił stworzyć grę 4X (explore, expand, exploit, and exterminate), która nie trwałaby więcej niż godzinę. Planuj, reaguj na zaskakujące zwroty akcji, realizuj swój plan i pokonaj przeciwników w tej fascynującej grze.
Gra zapewnie wiele godzin niepowtarzalnej rozgrywki – w pudełku znajdziemy 108 kart, które tworzyć będą (oczywiście, nie wszystkie) unikatowy kształt galaktyki. Ich rozstawienie jest za każdym razem inne, dlatego też raczej nie spotkamy dwóch identycznych rozgrywek.
Impuls to gra ze sporą ilością kosmicznego klimatu, choć podanego w pewnym uproszczeniu.
Nie mamy poczucia, że jest jakaś oczywista ścieżka do zwycięstwa, ale mieć należy na uwadze sugestię samego autora, który doładowania uważa za jeden z najważniejszych mechanizmów w grze.
Dodatkowym wariantem rozgrywki jest gra zespołowa, w której gracze dzielą się na drużyny i współpracując ze sobą dążą do zwycięstwa.
Ciekawą mechaniką jest możliwość głośnego naradzania się i ustalania swojej taktyki, ale w taki sposób, aby słyszeli ją wszyscy uczestniczący w grze gracze. Z jednej strony, nie daje to elementu zaskoczenia, jednak w czasie gry daje to naprawdę interesujący rezultat.
Opanowanie wszystkich elementów rozgrywki nie zajmuje dużo czasu. W polskiej edycji instrukcja została zaprojektowana od początku i wzbogacona o przykłady oraz dokładne objaśnienia kart. Dzięki temu każda kolejna rozgrywka staje się płynniejsza i pozwala skupić się na wprowadzaniu w życie planów ekspansji i podboju!
Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt