Zakon Krańca Świata / G3 Poland
- 2-4 liczba graczy
- 120-240 minut czas gry
- 12+ wiek graczy
- G3 Poland wydawnictwo
- 2013 rok wydania
- Krzysztof Wolicki autor
- Maciej "ACIDONE" Kozik ilustrator
- przygodowa, na podstawie powieści, science-fiction kategoria
- Card Drafting, Variable Phase Order, Worker Placement mechanika
Opis
"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.Niezależnie od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie. Zasady i cel gry: Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz: 1. Faza inicjatywy – ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.2. Faza planowania – ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji. 3. Faza działania – gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa. 4. Faza Drzewa – gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa. 5. Faza rotacji – gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury. Zalety gry: rozbudowana i wciągająca rozgrywka klimatyczna oprawa graficzna możliwość wygrania na różne sposoby wysokiej jakości wykonanie gra niezależna językowo
Zawartosc
- plansza do gry
- 4 karty pozyskiwaczy
- 24 karty akcji
- 115 kart
- 60 żetonów pieniędzy
- 57 żetonów
- 54 drewniane znaczniki
- instrukcja
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 79.00 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt