Zakon Krańca Świata / G3 Poland
  • 2-4 liczba graczy
  • 120-240 minut czas gry
  • 12+ wiek graczy
  • G3 Poland wydawnictwo
  • 2013 rok wydania
  • 6.53743 średnia ocena BGG
  • 7339 ranking BGG
  • Krzysztof Wolicki autor
  • Maciej "ACIDONE" Kozik ilustrator
  • przygodowa, na podstawie powieści, science-fiction kategoria
  • Card Drafting, Variable Phase Order, Worker Placement mechanika

Opis

"Zakon Krańca Świata (Enclave)" to przygodowa gra planszowa przeznaczona dla od 2 do 4 osób w wieku od 12 lat. Świat Enclave wykreowany został przez Maję Lidię Kossakowską – pierwszą damę polskiej fantastyki. Dwunastu przywódców religijnych zwanych Mistrzami Blasku, sprowadziło kataklizm na znany do tej pory świat. Przyszło Ci żyć w tej postapokaliptycznej scenerii. Jesteś jednym z pozyskiwaczy, posiadasz niezwykłą umiejętność przenikania do tytułowej Enklawy – utopijnego wymiaru stworzonego przez Mistrzów Blasku.Niezależnie  od tego czy pragniesz pomóc strudzonym, czy po prostu liczysz na zysk Twoim zadaniem jest wykradanie pryzów – drogocennej technologii zgromadzonej przez Mistrzów Blasku. Musisz jednak pamiętać, że podróż do wyższego wymiaru to niebezpieczne zadanie. Zasady i cel gry: Celem gry jest zdobycie czterech żetonów drzewa lub jak największej ilości punktów zwycięstwa. Aby to osiągnąć, pozyskiwacze muszą dokonywać udanych abordaży do Enklawy. Rozpoczynając grę, każdy z graczy otrzymuje jedną z czterech kart pozyskiwacza. Każda z kart zawiera: tory zdrowia fizycznego i psychicznego postaci oraz statystyki maszyn używanych podczas skoków do Enklawy. Gra składa się z sześciu tur, z których każda podzielona jest na pięć faz:   1. Faza inicjatywy – ustala się kolejność z jaką rozpatrywane będą lokacje.2. Faza planowania – ustala się w jakiej kolejności gracze będą rozpatrywać swoje działania w lokacjach. W trakcie jednej tury gracz może udać się do czterech z sześciu lokacji. 3. Faza działania – gracze rozpatrują swoje działania w lokacjach. W zależności od wybranych lokacji mogą oni min.: podpatrzeć wierzchnie karty ze stosów kart, zdobyć walutę, zakupić lekarstwa oraz pancerze, ulepszyć statystyki swojej postaci/maszyn, dokonać abordażu, udać się do Drzewa. 4. Faza Drzewa – gracze, którzy odwiedzili lokację drzewa, mogą przemienić zdobyte punkty wiedzy na punkty zwycięstwa. Ponadto mają możliwość użycia potężnych kart Drzewa. 5. Faza rotacji –  gracze przygotowują planszę oraz karty pozyskiwaczy do rozpoczęcia kolejnej tury. Zalety gry: rozbudowana i wciągająca rozgrywka klimatyczna oprawa graficzna możliwość wygrania na różne sposoby wysokiej jakości wykonanie gra niezależna językowo

Zawartosc

  • plansza do gry
  • 4 karty pozyskiwaczy
  • 24 karty akcji
  • 115 kart
  • 60 żetonów pieniędzy
  • 57 żetonów
  • 54 drewniane znaczniki
  • instrukcja

Galeria

Gdzie kupisz najtaniej w promocji:
Sugerowana cena rynkowa: 79.00 zł

Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt

Recenzje

scheherazade.znadplanszy.pl
Oceń
planszowki.polter.pl
Oceń
033dni.blogspot.com
miroslawgucwa.znadplanszy.pl
not-free-enough.pl
kostkarnia.blogspot.co.uk
fantasy-bestiarium.blogspot.com

Zobacz oceny i opinie o Zakon Krańca Świata


Pole obowiązkowe
Twoja opinia i ocena mogą być pierwsze

Formularz kontaktowy