Colt Express: Konie i dyliżans / Rebel
- 2-6 liczba graczy
- 30-60 minut czas gry
- 10+ wiek graczy
- Rebel wydawnictwo
- 7.45965 średnia ocena BGG
- Christophe Raimbault autor
- Jordi Valbuena ilustrator
- dziki zachód, dodatek, walka, pociągi kategoria
- Action Queue, Card Drafting, Hand Management, Memory, Modular Board, Take That, Variable Player Powers mechanika
Opis
Przez równiny, wzdłuż linii kolejowej biegnie droga z Des Moines do Bismark. Obok Żelaznego Konia pędzą dyliżanse, zostawiając za sobą chmurę pyłu widoczną z odległości wielu mil. Pasażerowie dyliżansu Wells Fargo & Company smacznie śpią, gdy dogania ich Colt Express. Nie wiedzą jeszcze, że po drugiej stronie grubych skórzanych zasłon dochodzi do napadu - torami i drogą podróżuje sześciu bezwzględnych bandytów. Nie wiedzą... ale niedługo przekonają się o tym na własnej skórze.
Dodatek wprowadza trójwymiarowy model dyliżansu, który został wykonany tą samą metodą, co model pociągu. Bandyci w celu szybszego przemieszczania się pomiędzy wagonami mogą teraz użyć koni, a sam dyliżans porusza się równolegle do pociągu.
Konie pozwalają również wskakiwać na dyliżans, ale ten jest chroniony przez Konwojenta... Jednakże jeden dobrze wymierzony Cios wystarczy, by posłać go na dach wagonu przejeżdżającego pociągu. Co prawda upuści on cenną Walizkę, ale od tej pory, rozwścieczony, stanie się zmorą dla Bandytów.
W dyliżansie, poza Konwojentem i Walizką, są też Zakładnicy, za których na koniec gry będzie można uzyskać Okup. Uwaga! Każdy z zakładników jest na swój sposób irytujący i jeśli Bandyta zdecyduje się porwać któregoś z nich, będzie musiał z nim wytrwać do końca gry. Pudel Staruszki gryzie, co powoduje, że Bandyta na początku każdej rundy musi umieścić w swojej talii nową kartę Neutralnego Pocisku, a Fotograf ciągle błyska lampą i w efekcie Bandyta nie może zagrywać zakrytych kart Akcji.
Dodatek wprowadza również nowe karty Rundy oraz nowe wydarzenie, które wprowadzi jeszcze więcej zabawy do rozgrywki. Flaszki Whiskey, które od tej pory będzie można znaleźć w całym pociągu, wpłyną w interesujący sposób na zdolności bandytów.
Dodatek wprowadza trójwymiarowy model dyliżansu, który został wykonany tą samą metodą, co model pociągu. Bandyci w celu szybszego przemieszczania się pomiędzy wagonami mogą teraz użyć koni, a sam dyliżans porusza się równolegle do pociągu.
Konie pozwalają również wskakiwać na dyliżans, ale ten jest chroniony przez Konwojenta... Jednakże jeden dobrze wymierzony Cios wystarczy, by posłać go na dach wagonu przejeżdżającego pociągu. Co prawda upuści on cenną Walizkę, ale od tej pory, rozwścieczony, stanie się zmorą dla Bandytów.
W dyliżansie, poza Konwojentem i Walizką, są też Zakładnicy, za których na koniec gry będzie można uzyskać Okup. Uwaga! Każdy z zakładników jest na swój sposób irytujący i jeśli Bandyta zdecyduje się porwać któregoś z nich, będzie musiał z nim wytrwać do końca gry. Pudel Staruszki gryzie, co powoduje, że Bandyta na początku każdej rundy musi umieścić w swojej talii nową kartę Neutralnego Pocisku, a Fotograf ciągle błyska lampą i w efekcie Bandyta nie może zagrywać zakrytych kart Akcji.
Dodatek wprowadza również nowe karty Rundy oraz nowe wydarzenie, które wprowadzi jeszcze więcej zabawy do rozgrywki. Flaszki Whiskey, które od tej pory będzie można znaleźć w całym pociągu, wpłyną w interesujący sposób na zdolności bandytów.
Zawartosc
- 1 Dyliżans
- 1 pionek Konwojenta
- 6 pionków koni
- 1 żeton Walizki (z 1000$ w środku)
- 5 manierek Whiskey
- 1 manierka Starej Whiskey
- 6 kart akcji „Jazda”
- 8 kart Zakładników
- 3 karty Neutralnych Pocisków
- 13 kart Rundy
Gdzie kupisz najtaniej w promocji: Sugerowana cena rynkowa: 69.95 zł
Brak ofert promocyjnych, chcesz aby oferta z Twojego sklepu była aktywna pod tym linkiem, skontatkuj się z nami Kontakt